woensdag 4 november 2015

Dag 6: Ziek zijn zat niet in de planning!

IWat een nacht... Een hoestend kind langs me en ik met hevige keelpijn, zelfs slikken is enorm pijnlijk.  Ik zie dat mn keel vanbinnen rood ziet en m'n amandelen erg opgezwollen. 
Ai ai ai... Keelontsteking is me niet onbekend dus ik weet wel wat er scheelt! 

Gelukkig ga ik altijd goed voorbereid op reis, antbiotica zit standaard in de reis apotheek! :-) 
En dan sommigen maar lachen met mij maar dit spaart me wel enkele honderden euros. (Doktersbezoekje is hier niet zo goedkoop gelijk bij ons.)

Vandaag stond een dagje Magic Kingdom op de planning! Aangezien het park open is tot 11 was dit ideaal als laatste park dagje van deze vakantie! We hadden het avondprogramma nog niet gedaan. 

Ik was gewoon te ellendig om op te staan...  Aangezien ik geen dafalgans meer had moest ik me wel naar de apotheek sleuren.  Hoestsiroop voor Noah was ook een must! Ziek zijn op vakantie, is niet echt een optie'. :-) 

Noah wilde natuurlijk zo snel mogelijk naar het park gaan... 
Met een volle lading pijnstillers en keeltabletten op naar Magic Kingdom dan maar! 


Ik had Noah al gezegd dat we geen wilde attracties gingen doen, dat lukte me gewoon niet! 
Gelukkig is er hier genoeg te zien en vliegt de tijd vanzelf om. We hebben op het laatste moment een goed plekje kunnen scoren voor de parade. Dit raak je niet beu gezien! Hier kan Parijs nog wat van leren... 




Hierna kijken we naar de Mickey show die zich voor het kasteel afspeelt en doen we wat rustige attracties tussendoor. De attractie van Pirates of the Caribean is hier vernieuwd. Wel de moeite! 

Al snel is het avond! We gaan rond half 6 wachten voor het kasteel want om 6.15 begon het avondprogramma. Eerst een show voor het kasteel met Anna, Olaf en Elsa die het kasteel doet oplichten. Allemaal kerstlampjes! Zoooo mooi! 


We blijven maar ter plekke wachten want om 7 uur begint de lichtparade! Dit is nog stees dezelfde maar blijft heel leuk om naar te kijken. 



Om 7.45 begint mijn favoriet! De kasteelshow, allemaal projecties op het kasteel. 



Om 8 uur wordt er afgesloten met Wishes! Het super/mega vuurwerk!! Eerst zie je Tinkerbel uit het kasteel vliegen...  Alweer wauw!


Dit alles herhaald zich nog eens vanaf 9 uur! Super toch?!

Ondanks het ellendige gevoel heb ik het nog best lang uitgehouden... :-)

Tijd om naar bed te gaan! Morgen onze laatste dag... :-( 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten