donderdag 5 november 2015

Dag 7: Beetje vanalles!

Vanmorgen wat langer geslapen. 'T was nodig!! 

Het ontbijt in het hotel is maar tot 9uur. Te laat dus...  Uit nieuwsgierigheid kijk ik even op de Disney app. 

Hè, om 10.35 is er nog een tafel vrij in het Cape May! 
Oooh, hier was het vorige keer zo leuk!! ( met oma en Finn erbij) 


Maarre... Zouden we dat wel halen?!? Het is immers al 10uur! 
In een speedtempo gewassen en omgekleed, hup de auto in naar het Beach Club hotel! We waren net op tijd! 



Dit is een heel mooi hotel. 
Alles in thema strand/zee, dus ook waar we zouden ontbijten. Minnie, goofy & donald ( in beach oufit) passeren je tafel, terwijl je aan het genieten bent van het ontbijtbuffet. Het eten is heel lekker! Er zijn zelfs mini pannenkoekjes met  o.a. nutella! Mmm.... 


Planning voor vandaag was Downtown Disney maar dat is leuker voor 's avonds. 
We hebben dus nog wat tijd over en nu we toch al in een Disney hotel zijn, waarom er dan niet wat rondneuzen! Het Beach club is een goedkoper Resort maar hier zou ik maar al te graag overnachten. Het is er zo mooi!  Elk resort heeft wel een aantal zwembaden, sommigen hebben er nog een strand bij. Animatie is hier op en top. 



Je mag rondkijken in alle Resorts, je mag hun restaurants gebruiken, deelnemen aan activiteiten , enkel de zwembaden mag je niet gebruiken.

We hebben de smaak te pakken en willen nog wel wat Resorts bezoeken, Hotelhoppen! Ook een activiteit , en gratis! :-)
We kiezen om de 3 duurste eens vanbinnen te bekijken. 
Deze liggen kortbij Magic Kingdom en zijn verbonden met de monorail! Een nachtje hier is al snel een 300 euro! Locatie!! Het is dan ook één en al luxe! We parkeren bij het 'Contemporary'. 

Hier loopt de monorail dwars door het hotel heen! Een luxueus maar strak hotel, ik zou er ook niet willen verblijfen, geen Disney sfeertje. Wel eens leuk om gezien te hebben , winkeltjes bekijken,  ijsje eten,... :-) 



We stappen op de monorail en stappen uit bij het volgende: Grand Floridian. 



Geen woorden voor... Wauw! Hier is ook het '1900 park fare' restaurant waar je kan ontbijten met Mary Poppins, Alice & Hat Matter. Deze wil ik een volgende keer wel doen! Is jammer genoeg erg populair dus moeilijk om een reservatie vast te krijgen. 

Op naar het laatste resort: The Polysesian. Hier zijn we een 3 tal jaar geleden al eens komen ontbijten in Ohana's. Wat ook echt de moeite was! Alles is hier thema Hawaï, alles!!

We rijden nog een rondje op de monorail en passeren Magic Kingdom. We hebben nog een 2 uurtjes voor het avond wordt... Het kriebelt! Dan toch nog maar even naar binnen gaan!! :-)

Ik kan nog snel een fastpass voor Buzz scoren! Noah blij! Hierna nog het zeven dwergen treintje! Mama ook blij!! 

Nu nemen we echt afscheid van Magic Kingdom! 

We zijn rond 6 uur in Down town Disney, of beter gezegd Disney Springs!! Ze zijn sinds kort van naam veranderd. Even wennen wel... :-)
Hier kom ik graag, zo een leuk sfeertje! We lopen langs de Lego winkel en kijken rond in de grootste Disney winkel die er is. 

Nu krijgen we toch wel terug honger... Noah ziet het T-rex restaurant en is niet te houden. Over een uurjte hebben ze pas een tafel vrij dus we moeten nog wat rondwandelen om de tijd te doden.

We krijgen een leuk plekje langs de dino's. Ons eten laat wat lang op zich wachten... Eens het er is ben ik wel wat teleurgesteld om te zien dat mijn hamburger wat te lang gegrild is. Ik haat het als er zwarte stukken te zien zijn! :-) 

Ik krab het er maar van af maar al snel staat onze serveerster bij ons om te vragen of alles wel in orde is. Ik zeg haar dat ik het niet fijn vind dat ze de hamburger te lang hebben gegrild maar dat het wel ok is zo en ik eet gewoon verder. Geen minuut later staat de manager lang onze tafel met de vraag of ze een nieuwe moesten brengen. Ik had geen zin om weer een half uur te wachten dus ik bedankte hem vriendelijk maar neen.  Hij zei dat hij dan mijn menu van de rekening zou halen want ik moest toch niet betalen voor iets wat ik niet ok vond!?! Ok, welcome in America! :-) 

Met alleen maar een kindermenu te betalen kloppen we deze geslaagde dag af! 

Morgen inpakken... Onze vlucht vertrekt pas om 9. We hebben dus nog tot een uur of 5 de tijd om iets leuks te doen. Maar wat? 

Slaap wel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten